Asistență clienți

Informații

Bine ai venit! Cum te putem ajuta?

Asistență clienți

Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteți face online, telefonic sau prin email.

 

Comandă online

După adăugarea în coș a tuturor produselor dorite, procesul de cumpărare se continuă prin parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui sa completați următoarele:

  • Datele comenzii: numele și prenumele dvs., adresa completă (județ, localitate, stradă, număr, scară, bloc, etaj, apartament, interfon daca e cazul).
  • Metoda de plată: alegeți modalitatea în care veți plăti comanda (Numerar/Ramburs la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar)
  • Metoda de livrare: curier rapid sau ridicare personală de la sediul nostru

În cazul în care ați ales să vă creați un cont, cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact. 

Comandă telefonică

  • Telefonând la 0773.827.314, un coleg vă va prelua comanda. 

Comandă prin email

Puteți trimite comanda dumneavostraă pe email la comenzi@rinastore.ro
Va rugăm sa ne precizați:

  • Produsele dorite: Denumirea produsului, Codul de produs sau link-ul produsului.
  • Datele comenzii: numele și prenumele dvs., adresa completă (județ, localitate, stradă, număr, scară, bloc, etaj, apartament, interfon daca e cazul).
  • Metoda de plată: alegeți modalitatea în care veți plăti comanda (Numerar/Ramburs la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar)
  • Metoda de livrare: curier rapid sau ridicare personală de la sediul nostru

Nu există valoare minimă pentru o comandă.

TERMENI DE PLATĂ

  1.  Plată ramburs: în numerar (lei – maxim 5000 ron), la livrare (clienți persoane juridice sau persoane fizice), către comisionarul care efectuează livrarea. Aceasta metodă de plată implică un cost suplimentar de 5 lei.
  2.  Ordin de plata/virament bancar (clienți persoane juridice sau persoane fizice). În acest caz, se va emite o factură proformă care se va transmite la adresa de e-mail comunicată de către cumpărător. După efectuarea plații, comanda va fi livrată la adresa dvs.
  3.  Plată online cu card bancar. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile cu cardul. Această modalitate va permite achiziționarea produselor în deplină siguranță, de oriunde v-ați afla! Tranzacțiile se realizează în condiții de maximă siguranță – prin intermediul LIBRA PAY. S.C. CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. nu solicită și nu stochează niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastră.
  4.  Plată numerar: pentru clienții care ridică produsele de la sediul Rina Store.

Termeni și condiții de livrare

Livrare

1. Livrarea comenzilor în Mun. Galați – GRATUIT pentru comenzi mai mari de 100 Lei


Se face în aproximativ 24 ore, gratuit la adresa dumneavoastră pentru comenzi mai mari de 100 lei, iar în cazul în care valoarea comenzii este mai mică de 100 lei se va percepe o taxă de expediere de 20 lei. De asemenea, puteți ridica gratuit, personal, comanda dvs., de la sediul nostru din Str. Unirii nr. 76A, după o programare prealabilă cu un operator. In judetul Galati taxa de livrare este tariful standard de 20 lei, pentru comenzi sub 500 lei.


2. Livrarea comenzilor în alte localități din România – GRATUIT pentru comenzi mai mari de 500 lei.

Livrarea se face prin rețeaua de distribuție DPD Curier/ SAMEDAY, în 24-48h, în limita ariei de acoperire și deservire fără kilometri suplimentari. Prin excepție, unele produse pot avea un termen mai lung de expediere iar în acest caz, veți fi informat la confirmarea comenzii prin e-mail sau telefonic. Pentru comenzi mai mici de 500 lei, se percepe o taxă de expediere de 20 lei.

Dacă comanda se plătește ramburs (cash la curier) suplimentar la taxa de transport este taxa de colectare bani si este de 5 Lei indiferent de valoarea comenzii. Această taxă este percepută de firma de curierat pentru a acoperi riscul de transport bani. Pentru a evita această taxă vă recomandăm să plătiți cu cardul în procesul de finalizare al comenzii.

Dacă preferați o altă firmă de curierat, vă rugăm să ne comunicați atunci când lansați comanda! Produsele vă vor fi livrate, cu condiția ca acestea să fie achitate în avans (virament bancar/ card), costul transportului fiind în sarcina dumneavoastră.

Aceste taxe sunt taxe pe care noi CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. le plătim firmelor de curierat pentru transportul produselor și colectarea banilor de la client și depunerea banilor de către curieri în conturile noastre. Încercăm să vă livrăm cu cost cât mai mic produsele de care aveți nevoie în cel mai scurt timp posibil.

Momentam magazinul Rinastore.ro nu vinde în afara României.

 

1. Preambul

Siteul www.rinastore.ro este proprietatea SC CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY SRL, inregistrata in str. Av. Vasile Craiu nr. Bl. N6, sc. 4,ap. 63, Jud Galati. Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in acest document. Avand in vedere acestea cat si pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului rinastore.ro se recomanda citirea completa a documentului. S.C. CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari ale prevederilor ce urmeaza fara notificare. Cea mai recenta versiune a acestui document va fi publicata in cadrul acestei pagini, in cazul in care va suferi modificari.

 

2.Elemente definitorii

a.Cumparator – persoana fizica sau juridica ce emite o Comanda.

b.Vanzator – societatea comerciala SC CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY SRL, avand sediul social in str. Av. Vasile Craiu nr. Bl. N6, sc. 4,ap. 63, Jud Galati, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J17/492/2019, Cod Fiscal RO4067908.

c.Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

d.Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Bunuri si Servicii si Cumparator, care isi exprima acordul de a primi aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata acestora.

e.Contract – o comanda confirmata de catre Vanzator.

 

3.Documente contractuale / Obligațiile părților

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.rinastore.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice.
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul).

c.Termeni si conditii: Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

 

4.Extinderea obligațiilor vânzătorului

a.Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat.

b.Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

5.Dreptul de autor asupra informațiilor publicate pe site

Intregul continut al site-ului www.rinastore.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

 

6.Politica de confidențialitate

Candiglov Express Delivery SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare. Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul www.rinastore.ro sunt transmise pe cale electronica, SC Candiglov Express Delivery SRL nu poate fi facut raspunzator in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. Informatiile furnizate catre Candiglov Express Delivery SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului Candiglov Express Delivery SRL, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. Candiglov Express Delivery SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Mai multe detalii despre politica de confidentialitate, regasiti aici.

 

7.Politica de retur

  1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct din magazin, acesta putand face cel mult obiectul garantiei.
  2. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. Returul produselor se va face printr-o firma de curierat rapid. Nu acceptam retururi efectate prin Posta Romana. Nu acceptam produse retur cu plata ramburs, acestea se vor refuza.
  3. Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista).
  4. Daca produsul/produsele pe care le-ati primit prezinta defecte, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa in acest sens in conformitate cu prevederile de mai jos si sa returnati produsul/produsele respective. Pentru orice produse considerate defecte, noi vom efectua o rambursare integrala. Nu se accepta pentru returnare produsele a caror valoare este diminuata rezultata din manipularea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.
  5. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului, in scris, la adresa de e-mail comenzi@rinastore.ro
  6. Nu se primesc produse care nu pot fi returnate din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator, sunt realizate după specificațiile clientului sau sunt personalizate conform cerințelor acestuia
  7. Daca ati platit pentru aceste produse, vi se va rambursa o suma din care se vor retine taxele de retur, in cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie. In cazul in care alegeti sa anulati doar partial o comanda, atunci nu vi se va rambursa taxa de livrare conform celor de mai sus. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
  8. In cazul in care returul indeplineste conditiile, vom returna banii inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, in contul specificat in formularul de retur sau pe card, daca plata a fost efectuata cu cardul. Dacă consumatorul a ales altă modalitate de livrare decât livrarea standard propusă de vânzător, acesta din urmă nu va rambursa cumpărătorului costurile suplimentare de livrare ce depășesc costurile modalității standard de livrare. Banii vor fi vizibili in contul sau pe card in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata in rate si taxa de retur, intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.
  9. Defectele produselor vor fi luate in considerare doar daca acestea vor fi anuntate in scris la adresa de e-mail comenzi@rinastore.ro in primele 48 de ore de la data receptionarii acestora.
  10. Dvs. veti returna produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care dvs. ne-ati comunicat decizia dvs. de retragere din contract. Produsele trebuie expediate prin intermediul unei firme de curierat la adresa: str. Unirii nr. 76A, Jud. Galati, numai dupa confirmarea prealabila a returului in scris pe adresa de e-mail comenzi@rinastore.ro
 

8. Termene, penalități, modalități de plată

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

9. Forță majoră

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

10. Reclamații

Pentru produsele prezentand deficiente calitative, Cumparatorul va avea obligatia de a transmite reclamatia in scris in termen de 3 zile de la constatarea acestora, dar nu mai tarziu de 15 zile de la facturarea produselor.

In cazul in care reclamatia se dovedeste intemeiata, Vanzatorul are obligatia de a inlocui in termen de 10 zile produsele care nu au corespuns din punct de vedere calitativ.

 

11. Soluționarea litigiilor

Partile inteleg sa rezolve orice conflict aparut in legatura cu executarea obligatiilor lor pe cale amiabila. Daca totusi partile nu se inteleg, cauza poate fi data spre solutionare instantelor judecatoresti competente.

 

1. Operatorul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul responsabil cu prelucrarea datelor cu caracter personal este: CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L., persoană juridică română înregistrată sub nr. J17/ 492/ 2019, având cod fiscal nr. RO40679408, cont bancar nr. RO10BTRLRONCRT596830001 deschis la Banca Transilvania cu sediul în str. Unirii nr. 76A, jud. Galați, tel. 0773.827.314, e-mail: office.rinastore@gmail.com.

CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. prelucrează datele cu caracter personal cu respectarea Regulamentului U.E. nr. 679 / 2016 (denumit în continuare GDPR) privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice

Conform cerinţelor legale, avem obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.                           

Prelucrarea datelor se efectuează în baza prevederilor legale aplicabile, în special art. 6, paragraful 1, lit. a (consimțământul) și/sau f (interesul legitim) al GDPR. Scopul nostru în sensul GDPR (interesul legitim) este îmbunătățirea ofertei noastre și a prezenței noastre online.

 

2. Stocarea datelor cu caracter personal

Atunci când vă creați un cont de Utilizator, trebuie să ne furnizați o serie de date, cum ar fi: nume, prenume, adresa fizică, adresa de e-mail/ nr. telefon mobil, denumirea societății în numele căreia acționați (în cazul Utilizatorilor persoane juridice).

De asemenea, putem stoca informațiile pe care le primim de la dvs., cum ar fi: ca urmare a unor solicitări transmise prin e-mail sau chat. Înregistrăm în jurnal informații cu privire la modul în care utilizați pagina www.rinastore.ro , cum ar fi când și/ sau cum vizitați sau utilizați serviciile oferite de Societate.

Sistemele noastre colectează în mod automat o serie de informații anonime care ne ajută să înțelegem mai bine cum este folosită pagina www.rinastore.ro ( ex.: datele privind locația, date privind comportamentul pe site, etc.) și cum putem să ne îmbunătățim serviciile și produsele oferite. Mai multe informații găsiți la secțiunea: Politica cookie. 

Scopul colectării datelor este informarea utilizatorilor / clienților (Cumpărătorilor) privind situația contului lor de pe www.rinastore.ro , informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale de promovare a produselor și serviciilor, marketing, publicitate, administrative, de dezvoltare și cercetare de piata, în vederea urmăririi și monitorizării vânzărilor și comportamentului consumatorului. Dorim să eficientizăm activitatea noastră de marketing, oferind clienților noștri produse / servicii relevante și personalizate.

 

3. Perioada de stocare

CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. prelucrează datele dvs. pentru următoarele perioade de timp:

3.1. În cazul unei comenzi online, noi prelucrăm datele dvs. cu caracter personal după încheierea și executarea completă a contractului, până la expirarea termenelor noastre de garanție, de prescripție și de contabilitate. Totuși putem folosi aceste date până la finalizarea eventualelor litigii legate de comandă produse, dacă aceste date sunt necesare pentru apărarea drepturilor noastre.

3.2. În ceea ce privește datele de abonare la Newsletter, păstrăm aceste date până în momentul dezabonării dvs.

 

4. Drepturile persoanei vizate (Utilizatorului)

Conform legii, în calitate de persoană vizată, vă sunt recunoscute următoarele drepturi:

  • Dreptul la informare conform căruia operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puțin următoarele informații:
  1. a) identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
  2. b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  • Dreptul de acces conform căruia puteți obține de la noi confirmarea faptului că datele care vă privesc sunt sau nu sunt prelucrate, precum și informații privind specificul prelucrării.
  • Dreptul la intervenția (rectificarea, ștergerea) datelor conform căruia puteți să ne solicitați:

– modificarea datelor dvs. personale incorecte ori, după caz, completarea datelor.

– ștergerea datelor atunci când nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

– retragerea consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

– ștergerea datelor când sunt prelucrate contrar legii;

– ștergerea datelor conform legislației relevante.

  • Dreptul la retragerea consimțământului și dreptul de opoziție conform cărora puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe bază de consimțământ. De asemenea vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Societății, din motive care țin de situația dvs. specifică.
  • Dreptul la portabilitatea datelor conform căruia, în măsura în care prelucrăm datele prin mijloace automate, puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să furnizăm datele dvs. într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automat. Dacă ne solicitați acest lucru, putem să transmitem datele dvs. unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
  • Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere conform căruia în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile în conformitate cu art. 77 din GDPR., va puteti adresa către: Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România; anspdcp@dataprotection.ro
 

5. Baza legală

Pentru mai multe detalii puteți consulta baza legală:

  • Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (accesibil la https://dataprotection.ro).
  • Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.
 

6. Contact

Pentru orice întrebări privind protecția datelor dvs. personale, precum și pentru exercitarea drepturilor și cerințelor menționate mai sus, ne puteți contacta prin e-mail la adresa: office.rinastore@gmail.com sau prin poștă la adresa sediului nostru: Str. Unirii nr. 76A, Jud. Galati. CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. nu poate răspunde solicitărilor anonime.

Informații

Suntem prezenți în S.E.A.P./S.I.C.A.P.

Rinastore.ro prin CANDIGLOV EXPRESS DELIVERY S.R.L. este prezent ca și ofertant în sistemul de achiziții publice SEAP/SICAP.

Vă recomandăm pentru achiziții prin sistemul de achiziții publice S.E.A.P./S.I.C.A.P. să transmiteți pe email la contact@rinastore.ro, sau să ne contactați telefonic la 0773.827.314/ 0740.384.471 pentru a obține informațiile de care aveți nevoie pentru derularea achiziției.
Pentru a ne identifica în S.E.A.P./S.I.C.A.P. vă rugăm să căutați după codul fiscal RO40679408.

Vă mulțumim!
Echipa Rinastore.ro